Prijava na e-novice

Vse za umetniško in ljubiteljsko ustvarjanje

Pišite nam na
levcek@lacaraplus.si
ali pokličite na
01 585 16 19

Pravica do odstopa od nakupa - vračilo blaga

Pravica do odstopa od nakupa - vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). 

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oz. najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. 

Prosimo, da poleg pošiljke priložite račun za kupljeni izdelek, vaše podatke ter želen način vračila kupnine, ki je lahko preko dostavne službe, plačila na TRR, vračila na Paypal račun, ali v naši poslovalnici.

Prejeto blago mora potrošnik vrniti nepoškodovano in neuporabljeno v originalni embalaži.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Obrazec za odstop od pogodbe po 5. odstavku b43.d člena najdete tukaj.

Povratno pošiljko vrnjenega blaga pošljite na naslov podjetja LACARA PLUS d.o.o., Šmartinska cesta 152, 1000 Ljubljana.

Glede na to, da vse pošiljke dostavlja dostavna služba, lahko potrošnik, ki odstopa od pogodbe, vse pošiljke tudi vrne prek dostavne službe.

Kupec mora v primeru odstopa od pogodbe sporočiti odstop od pogodbe pred pošiljanjem blaga. Zato nas prosimo o nameravanem vračilu pisno obvestite in sicer na kontaktni e-mail levcek@lacaraplus.si. Pošiljk z odkupnino, brez vnaprejšnjega dogovora, ne sprejemamo, prav tako ne odgovarjamo za stroške, ki bi lahko s tem nastali.

 PREJELI STE POŠKODOVANO EMBALAŽO ALI POŠKODOVANO BLAGO, KAJ STORITI?

V primeru vidne poškodbe embalaže ali blaga reklamacijo podajte dostavni službi ob prejemu blaga oz. pošiljko zavrnite. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne.

Stvarna napaka

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago skladno s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila;

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila stvarna napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom 2 let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Garancija

Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija kot jo določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje (UL RS, št. 14/12). Možno je, da se garancija nudi tudi prostovoljno za dodatne izdelke oziroma storitve, vendar trenutno v asortimanu ni artikla oz. storitve, ki bi to zajemala.

V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva: brezplačno odpravo napake, če odprava napake ni možna v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek. Prodajalec mora biti obveščen o napaki v navedenih rokih, v obvestilu mora potrošnik natančno opisati napako, prodajalec mora imeti priložnost, da stvar pregleda in oceni morebitno napako, potrošnik vam mora navesti zahtevo, kaj želi iz uveljavljanja, prodajalec mora nujno odgovoriti potrošniku v roku 8 dni – tako v primeru, če ugodite zahtevi kot tudi v primeru, če se ne strinjate z uveljavljanjem napake oziroma garancije.

Pritožbe

V primeru kakršnihkoli pritožb glede poslovanja, artiklov, dobave ali česarkoli drugega smo vam na voljo na e-naslovu levcek@lacaraplus.si.

Prosimo, da nam v primeru pritožbe posredujete čimveč informacij, da bomo vašo pritožbo lahko rešili hitro in učinkovito.

Kot ponudnik spoštujemo veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Zato se po vseh močeh trudimo izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova levcek@lacaraplus.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Kot ponudnik se zavezujemo, da bomo v petih delovnih dneh kupca obvestili o prejemu pritožbe, kako dolgo jo bomo obravnavali ter ga vseskozi obveščali o poteku postopka.

Kot ponudnik se zavedamo, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prizadevamo po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika. 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Kot ponudnik blaga in storitev, ki omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavljamo elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Zakaj je dobro kupovati PRI LEVČKU

Kontakt

PRI LEVČKU" trgovina BTC
01 585 16 19

"PRI LEVČKU" veleprodaja
prodaja@lacaraplus.si

"PRI LEVČKU" spletna trgovina
01 544 65 67
levcek@lacaraplus.si

Izdelava spletne trgovine Degriz
© 2014 - 2017 PriLevcku.si. Vse pravice pridržane.